Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/40996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTRUYVEN, Katrien
dc.contributor.authorVandenborn, Dominique
dc.date.accessioned2023-09-21T07:47:23Z-
dc.date.available2023-09-21T07:47:23Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/40996-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleLerarentekort: welke oplossingen bestaan en wat is het draagvlak voor deze oplossingen bij leerkrachten?
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de economie
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorVandenborn, Dominique-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationVandenborn, Dominique (2023) Lerarentekort: welke oplossingen bestaan en wat is het draagvlak voor deze oplossingen bij leerkrachten?.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bade6528-3cc8-4346-9c70-e6e7c98afc90.pdf2.06 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.