Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/41000
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKUPPENS, Tom
dc.contributor.advisorMEERTENS, Ronny
dc.contributor.authorCaelen, Kaatje
dc.date.accessioned2023-09-21T07:47:25Z-
dc.date.available2023-09-21T07:47:25Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/41000-
dc.description.abstractDeze masterproef geeft specifiek advies over de efficiƫnte implementatie van ICT in de klas. Hiervoor werd een kwalitatieve onderzoeksmethode gebruikt. Meer bepaald werd er een casestudy uitgevoerd in het Sint-Augustinusinstituut in Bree om concrete adviezen te formuleren voor de vakgroep chemie. Hier bleek de nood aan ondersteuning bij ICT-implementatie het grootst. Aan de hand van interviews en ontwerpsessies werd een praktisch advies opgesteld.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleMeerwaarde van de laptop/digisprong in de lessen
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de economie
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorCaelen, Kaatje-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationCaelen, Kaatje (2023) Meerwaarde van de laptop/digisprong in de lessen.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
b935ec81-e2e2-45e4-94f4-156f078b4468.pdf5.12 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.