Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/41000
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | KUPPENS, Tom | |
dc.contributor.advisor | MEERTENS, Ronny | |
dc.contributor.author | Caelen, Kaatje | |
dc.date.accessioned | 2023-09-21T07:47:25Z | - |
dc.date.available | 2023-09-21T07:47:25Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/41000 | - |
dc.description.abstract | Deze masterproef geeft specifiek advies over de efficiƫnte implementatie van ICT in de klas. Hiervoor werd een kwalitatieve onderzoeksmethode gebruikt. Meer bepaald werd er een casestudy uitgevoerd in het Sint-Augustinusinstituut in Bree om concrete adviezen te formuleren voor de vakgroep chemie. Hier bleek de nood aan ondersteuning bij ICT-implementatie het grootst. Aan de hand van interviews en ontwerpsessies werd een praktisch advies opgesteld. | |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | UHasselt | |
dc.title | Meerwaarde van de laptop/digisprong in de lessen | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | Educatieve master in de economie | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.accessRights | Open Access | - |
item.contributor | Caelen, Kaatje | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.fullcitation | Caelen, Kaatje (2023) Meerwaarde van de laptop/digisprong in de lessen. | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
b935ec81-e2e2-45e4-94f4-156f078b4468.pdf | 5.12 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.