Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/41002
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKUPPENS, Tom
dc.contributor.advisorMEERTENS, Ronny
dc.contributor.authorVos, Michiel
dc.date.accessioned2023-09-21T07:47:25Z-
dc.date.available2023-09-21T07:47:25Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/41002-
dc.description.abstractDe masterproef doet onderzoek naar de integratie van de laptop in de klas. Na de literatuurstudie volgt een case study in het Sint-Augustinusinstituut in Bree waarbij interviews worden afgenomen. Vervolgens wordt gefocust op de vakgroep chemie waar een concrete les voor wordt uitgewerkt met de nadruk op ICT-integratie.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleMeerwaarde van de laptop/digisprong in de lessen
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de economie
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorVos, Michiel-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationVos, Michiel (2023) Meerwaarde van de laptop/digisprong in de lessen.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9d1d9245-dd90-477e-8b01-37484d01aa57.pdf5.13 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.