Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/41008
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTOPS, Wim
dc.contributor.authorBertram, Martin
dc.date.accessioned2023-09-21T07:47:26Z-
dc.date.available2023-09-21T07:47:26Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/41008-
dc.description.abstractHet doel van de scriptie was het ontwikkelen van een genormeerde en gevalideerde testbatterij voor de screening van dyslexie in het beroepssecundair onderwijs. Deze testbatterij diende onderzocht te worden op betrouwbaarheid, validiteit, sensitiviteit en specificiteit tijdens gebruik bij de doelgroep. Er werden tips gegeven ter verbetering van het vervolgonderzoek.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleStuderen met dyslexie
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorBertram, Martin-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationBertram, Martin (2023) Studeren met dyslexie.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
eafbc93d-3b8a-4e6a-b16b-cbd569714722.pdf4.33 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.