Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/41019
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKUPPENS, Tom
dc.contributor.advisorMEERTENS, Ronny
dc.contributor.authorVanheusden, Remco
dc.date.accessioned2023-09-21T07:47:30Z-
dc.date.available2023-09-21T07:47:30Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/41019-
dc.description.abstractEen onderzoek werd uitgevoerd naar het gebruik van de laptop en ICT-tools in het Sint-Augustinusinstituut te Bree. Op basis van interviews hebben we onderzocht waar de pijnpunten lagen en wat er voor de leerkrachten op dit vlak nog ontbrak. We hebben de focus gelegd op de lessen chemie en hierrond een nieuwe les ontwikkeld via co-design. Verder hebben we ook adviezen uitgeschreven voor het gebruik van ICT tijdens de lessen in het algemeen alsook specifiek voor chemie.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleMeerwaarde van de laptop/digisprong in de lessen
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorVanheusden, Remco-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationVanheusden, Remco (2023) Meerwaarde van de laptop/digisprong in de lessen.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3369cfb6-0b7e-4cf9-8e69-808cd2c10d04.pdf5.12 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.