Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/4190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDE BRABANDER, Bram-
dc.contributor.authorVEREECK, Lode-
dc.contributor.authorNUYTS, Erik-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:47:01Z-
dc.date.available2007-12-20T15:47:01Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationJaarboek verkeersveiligheid 2005, Vlaamse Stichting Verkeerskunde, p. 107-110.-
dc.identifier.issn1781-0825-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/4190-
dc.language.isoen-
dc.publisherVlaamse Stichting Verkeerskunde-
dc.titleEffectiviteit van rotondes voor de verkeersveiligheid in Vlaanderen-
dc.typeBook Section-
dc.identifier.epage110-
dc.identifier.spage107-
local.bibliographicCitation.jcatB2-
local.type.specifiedBook Section-
dc.bibliographicCitation.oldjcatB2-
local.bibliographicCitation.btitleJaarboek verkeersveiligheid 2005-
item.accessRightsClosed Access-
item.fullcitationDE BRABANDER, Bram; VEREECK, Lode & NUYTS, Erik (2005) Effectiviteit van rotondes voor de verkeersveiligheid in Vlaanderen. In: Jaarboek verkeersveiligheid 2005, Vlaamse Stichting Verkeerskunde, p. 107-110..-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorDE BRABANDER, Bram-
item.contributorVEREECK, Lode-
item.contributorNUYTS, Erik-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

36
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.