Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/4190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDE BRABANDER, Bram-
dc.contributor.authorVEREECK, Lode-
dc.contributor.authorNUYTS, Erik-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:47:01Z-
dc.date.available2007-12-20T15:47:01Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationJaarboek verkeersveiligheid 2005, Vlaamse Stichting Verkeerskunde, p. 107-110.-
dc.identifier.issn1781-0825-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/4190-
dc.language.isoen-
dc.publisherVlaamse Stichting Verkeerskunde-
dc.titleEffectiviteit van rotondes voor de verkeersveiligheid in Vlaanderen-
dc.typeBook Section-
dc.identifier.epage110-
dc.identifier.spage107-
local.bibliographicCitation.jcatB2-
local.type.specifiedBook Section-
dc.bibliographicCitation.oldjcatB2-
local.bibliographicCitation.btitleJaarboek verkeersveiligheid 2005-
item.contributorDE BRABANDER, Bram-
item.contributorVEREECK, Lode-
item.contributorNUYTS, Erik-
item.fullcitationDE BRABANDER, Bram; VEREECK, Lode & NUYTS, Erik (2005) Effectiviteit van rotondes voor de verkeersveiligheid in Vlaanderen. In: Jaarboek verkeersveiligheid 2005, Vlaamse Stichting Verkeerskunde, p. 107-110..-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextNo Fulltext-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.