Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/4199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSCHREURS, Jeanne-
dc.contributor.authorMOREAU, Rachel-
dc.contributor.authorDewever, Fanuel-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:47:08Z-
dc.date.available2007-12-20T15:47:08Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationStaten-Generaal van de Limburgse economie en werkgelegenheid, p. 111-131.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/4199-
dc.language.isoen-
dc.publisherHeverlee LannooCampus 2004-
dc.titleKMO's groeien naar het strategische gebruik van het internet: de e-adoptie-
dc.typeBook Section-
dc.identifier.epage131-
dc.identifier.spage111-
local.bibliographicCitation.jcatB3-
local.type.specifiedBook Section-
dc.bibliographicCitation.oldjcatB2-
local.bibliographicCitation.btitleStaten-Generaal van de Limburgse economie en werkgelegenheid-
item.contributorSCHREURS, Jeanne-
item.contributorMOREAU, Rachel-
item.contributorDewever, Fanuel-
item.fullcitationSCHREURS, Jeanne; MOREAU, Rachel & Dewever, Fanuel (2004) KMO's groeien naar het strategische gebruik van het internet: de e-adoptie. In: Staten-Generaal van de Limburgse economie en werkgelegenheid, p. 111-131..-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextNo Fulltext-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.