Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/4210
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVAN HAEGENDOREN, Mieke-
dc.contributor.authorde Cleene, K.-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:47:15Z-
dc.date.available2007-12-20T15:47:15Z-
dc.date.issued1993-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/4210-
dc.relation.ispartofseries(LUC OSWLimburgs Universitair Centrum ; 1993/2)-
dc.titleHervorming van de opleiding tot geaggregeerde voor het lager secundair onderwijs: een kwalitatieve studie naar evaluaties van jonge, ervaren regenten over de opleiding en het lerarenberoep-
dc.typeResearch Report-
local.type.specifiedResearch Report-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.contributorVAN HAEGENDOREN, Mieke-
item.contributorde Cleene, K.-
item.fullcitationVAN HAEGENDOREN, Mieke & de Cleene, K. (1993) Hervorming van de opleiding tot geaggregeerde voor het lager secundair onderwijs: een kwalitatieve studie naar evaluaties van jonge, ervaren regenten over de opleiding en het lerarenberoep.-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextNo Fulltext-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.