Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/4210
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVAN HAEGENDOREN, Mieke-
dc.contributor.authorde Cleene, K.-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:47:15Z-
dc.date.available2007-12-20T15:47:15Z-
dc.date.issued1993-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/4210-
dc.relation.ispartofseries(LUC OSWLimburgs Universitair Centrum ; 1993/2)-
dc.titleHervorming van de opleiding tot geaggregeerde voor het lager secundair onderwijs: een kwalitatieve studie naar evaluaties van jonge, ervaren regenten over de opleiding en het lerarenberoep-
dc.typeResearch Report-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.fullcitationVAN HAEGENDOREN, Mieke & de Cleene, K. (1993) Hervorming van de opleiding tot geaggregeerde voor het lager secundair onderwijs: een kwalitatieve studie naar evaluaties van jonge, ervaren regenten over de opleiding en het lerarenberoep.-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorVAN HAEGENDOREN, Mieke-
item.contributorde Cleene, K.-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

12
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.