Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/42538
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSTEVENS, Ruth-
dc.contributor.authorGermeijs, Veerle-
dc.date.accessioned2024-03-05T12:10:22Z-
dc.date.available2024-03-05T12:10:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.date.submitted2024-02-22T16:02:49Z-
dc.identifier.citationCaleidoscoop (Brussel), 35 (2)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/42538-
dc.language.isonl-
dc.titleTimmeren aan de omgeving waarin leerlingen vertoeven Een kruisbestuiving tussen architectuur en onderwijs-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.issue2-
dc.identifier.volume35-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
local.uhasselt.internationalno-
item.fullcitationSTEVENS, Ruth & Germeijs, Veerle (2023) Timmeren aan de omgeving waarin leerlingen vertoeven Een kruisbestuiving tussen architectuur en onderwijs. In: Caleidoscoop (Brussel), 35 (2).-
item.contributorSTEVENS, Ruth-
item.contributorGermeijs, Veerle-
item.fulltextNo Fulltext-
item.accessRightsClosed Access-
crisitem.journal.issn0776-474X-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.