Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/43797
Title: | The Road to Success: Exploring How Prior Knowledge Shapes Academic Performance in Rehabilitation Sciences | Authors: | Stouten, Michael | Advisors: | AGTEN, Anouk | Issue Date: | 2024 | Publisher: | UHasselt | Abstract: | Dit onderzoek onderzocht de correlatie tussen de voorkennis van studenten in fysica, wiskunde en chemie en hun slaagkansen in de eerste bachelor Revalidatiewetenschappen en Kinesitherapie. De resultaten tonen aan dat voorkennis in wiskunde en fysica cruciaal is voor het slagen in de eerste bachelorvakken van Kinesitherapie, met name in biomechanica (OPO: Kinesiology). Daarnaast werd ook onderzocht of grote OPO's (12 studiepunten), die uit meerdere kleinere vakken bestaan, studievertragend werken en wat de oorzaken hiervan zijn. Het bleek dat het vak biomechanica binnen het OPO Kinesiology studievertragend werkt. | Notes: | Educatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen | Document URI: | http://hdl.handle.net/1942/43797 | Category: | T2 | Type: | Theses and Dissertations |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
b7165452-c971-47fc-873f-8257dab59a2b.pdf | 3.38 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.