Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/43807
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTRUYVEN, Katrien
dc.contributor.authorVermeyen, Cindy
dc.date.accessioned2024-09-13T07:50:50Z-
dc.date.available2024-09-13T07:50:50Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/43807-
dc.description.abstractDeze masterproef onderzoekt het lerarentekort in secundaire scholen. Meer specifiek wordt nagegaan welke oplossingen bestaan en voor welke oplossingen een draagvlak bestaat bij leerkrachten. De literatuurstudie onderzoekt initieel welke oplossingen er wereldwijd bestaan, waarna de focus verlegd wordt naar de maatregelen in Nederland en Vlaanderen. De redenen waarom leerkrachten de job verlaten komen tevens aan bod. In samenwerking met de partners in het project ‘Proeftuin Sint-Quintinus’, wordt een kwantitatief en kwalitatief onderzoek gedaan bij leerkrachten uit deze scholengemeenschap.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleLerarentekort: welke oplossingen bestaan en wat is het draagvlak voor deze oplossingen bij leerkrachten?
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de economie
local.type.specifiedMaster thesis
item.contributorVermeyen, Cindy-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationVermeyen, Cindy (2023) Lerarentekort: welke oplossingen bestaan en wat is het draagvlak voor deze oplossingen bij leerkrachten?.-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
75435ef4-c459-4990-89a8-43b46059ab39.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.