Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/43815
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTRUYVEN, Katrien
dc.contributor.authorSmeers, Helena
dc.date.accessioned2024-09-13T07:50:51Z-
dc.date.available2024-09-13T07:50:51Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/43815-
dc.description.abstractOns onderzoek richt zich op het evalueren van de impact van Talenten Academie Limburg (TALim) op de ontwikkeling van jongeren tussen 10 en 13 jaar oud. TALim wil jongeren helpen bij het ontdekken en ontwikkelen van hun talenten en vaardigheden, vooral tijdens hun vormende puberjaren. De complexiteit van de hedendaagse samenleving en arbeidsmarkt benadrukt het belang van onderwijsinitiatieven zoals TALim bij het voorbereiden van jongeren op de uitdagingen van de 21e eeuw. Door een combinatie van kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden, waaronder 9 diepte-interviews met laatstejaars jongeren van TALim en enquêtes bij 16 laatstejaars jongeren, wordt de impact van TALim op verschillende factoren van de ontwikkeling van deelnemende jongeren geanalyseerd. Het onderzoek richt zich op de factoren zoals kennisverwerving, communicatieve vaardigheden, zelfvertrouwen, interesses, motivatie, toekomstperspectief en bewustwording van eigen identiteit.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleDe Kracht van Talentontwikkeling: een Studie naar de Impact van TALim op Jongeren
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de economie
local.type.specifiedMaster thesis
item.contributorSmeers, Helena-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationSmeers, Helena (2024) De Kracht van Talentontwikkeling: een Studie naar de Impact van TALim op Jongeren.-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
d8ed8703-c413-4977-add6-9467508e97d8.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.