Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/43854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAGTEN, Anouk
dc.contributor.authorKesters, Nelle
dc.date.accessioned2024-09-13T07:51:35Z-
dc.date.available2024-09-13T07:51:35Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/43854-
dc.description.abstractDit onderzoek onderzocht de correlatie tussen de voorkennis van studenten in fysica, wiskunde en chemie en hun slaagkansen in de eerste bachelor Revalidatiewetenschappen en Kinesitherapie. De resultaten tonen aan dat voorkennis in wiskunde en fysica cruciaal is voor het slagen in de eerste bachelorvakken van Kinesitherapie, met name in biomechanica (OPO: Kinesiology). Daarnaast werd ook onderzocht of grote OPO's (12 studiepunten), die uit meerdere kleinere vakken bestaan, studievertragend werken en wat de oorzaken hiervan zijn. Het blijkt dat het vak biomechanica binnen het OPO Kinesiology studievertragend werkt.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publishertUL
dc.titleThe Road to Success: Exploring How Prior Knowledge Shapes Academic Performance in Rehabilitation Sciences
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de gezondheidswetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorKesters, Nelle-
item.fullcitationKesters, Nelle (2024) The Road to Success: Exploring How Prior Knowledge Shapes Academic Performance in Rehabilitation Sciences.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
83950ff1-e942-4b4b-ba0b-06af32edc463.pdf3.45 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.