Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/4415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMASUI, Chris-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:49:11Z-
dc.date.available2007-12-20T15:49:11Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.isbn9789058672148-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/4415-
dc.language.isoen-
dc.publisherUniversitaire pers Leuven-
dc.relation.ispartofseries(Studia paedagogica: nieuwe reeks ; 31)-
dc.titleLeervaardigheid bevorderen in het hoger onderwijs: een ontwerponderzoek bij eerstejaarsstudenten-
dc.typeBook-
local.bibliographicCitation.jcatB1-
local.type.specifiedBook-
dc.bibliographicCitation.oldjcatB1-
item.contributorMASUI, Chris-
item.accessRightsClosed Access-
item.fullcitationMASUI, Chris (2002) Leervaardigheid bevorderen in het hoger onderwijs: een ontwerponderzoek bij eerstejaarsstudenten.-
item.fulltextNo Fulltext-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

32
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.