Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/4415
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | MASUI, Chris | - |
dc.date.accessioned | 2007-12-20T15:49:11Z | - |
dc.date.available | 2007-12-20T15:49:11Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.isbn | 9789058672148 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/4415 | - |
dc.language.iso | en | - |
dc.publisher | Universitaire pers Leuven | - |
dc.relation.ispartofseries | (Studia paedagogica: nieuwe reeks ; 31) | - |
dc.title | Leervaardigheid bevorderen in het hoger onderwijs: een ontwerponderzoek bij eerstejaarsstudenten | - |
dc.type | Book | - |
local.bibliographicCitation.jcat | B1 | - |
local.type.specified | Book | - |
dc.bibliographicCitation.oldjcat | B1 | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.contributor | MASUI, Chris | - |
item.accessRights | Closed Access | - |
item.fullcitation | MASUI, Chris (2002) Leervaardigheid bevorderen in het hoger onderwijs: een ontwerponderzoek bij eerstejaarsstudenten. | - |
Appears in Collections: | Research publications |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.