Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/4415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMASUI, Chris-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:49:11Z-
dc.date.available2007-12-20T15:49:11Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.isbn9789058672148-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/4415-
dc.language.isoen-
dc.publisherUniversitaire pers Leuven-
dc.relation.ispartofseries(Studia paedagogica: nieuwe reeks ; 31)-
dc.titleLeervaardigheid bevorderen in het hoger onderwijs: een ontwerponderzoek bij eerstejaarsstudenten-
dc.typeBook-
local.bibliographicCitation.jcatB1-
local.type.specifiedBook-
dc.bibliographicCitation.oldjcatB1-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorMASUI, Chris-
item.fullcitationMASUI, Chris (2002) Leervaardigheid bevorderen in het hoger onderwijs: een ontwerponderzoek bij eerstejaarsstudenten.-
item.accessRightsClosed Access-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.