Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/46078
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | DOUMEN, Sarah | - |
dc.contributor.author | BAETEN, Dorien | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T09:21:39Z | - |
dc.date.available | 2025-05-28T09:21:39Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.date.submitted | 2025-05-10T11:09:34Z | - |
dc.identifier.citation | LNO2-congres 'Onderzoeksgebaseerd werken als onderwijsondersteuner', Antwerpen, 2025, May 28 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/46078 | - |
dc.description.abstract | Wil je weten hoe je onderwijsinnovaties effectief kunt ontwerpen, testen en verfijnen? In deze talk duiken we in de wereld van design-based research en focusgroepen—een krachtige combinatie waarmee we onderwijsverbeteringen niet alleen ontwikkelen, maar ook continu optimaliseren op basis van praktijkervaringen. Ontdek hoe iteratieve cycli, docent- en studentfeedback en systematische analyses samenkomen om een impactvolle leerervaring voor studenten te creëren! | - |
dc.language.iso | nl | - |
dc.title | Design-based onderwijsonderzoek om de implementatie van een interdisciplinaire leerlijn te versterken | - |
dc.type | Conference Material | - |
local.bibliographicCitation.conferencedate | 2025, May 28 | - |
local.bibliographicCitation.conferencename | LNO2-congres 'Onderzoeksgebaseerd werken als onderwijsondersteuner' | - |
local.bibliographicCitation.conferenceplace | Antwerpen | - |
local.bibliographicCitation.jcat | C2 | - |
local.type.refereed | Refereed | - |
local.type.specified | Conference Material - Abstract | - |
local.provider.type | - | |
local.uhasselt.international | no | - |
item.contributor | DOUMEN, Sarah | - |
item.contributor | BAETEN, Dorien | - |
item.fullcitation | DOUMEN, Sarah & BAETEN, Dorien (2025) Design-based onderwijsonderzoek om de implementatie van een interdisciplinaire leerlijn te versterken. In: LNO2-congres 'Onderzoeksgebaseerd werken als onderwijsondersteuner', Antwerpen, 2025, May 28. | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.accessRights | Open Access | - |
Appears in Collections: | Research publications |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Template Abstract - Congres LNO² (2025) SDoumen_DBaeten.pdf | Conference material | 99.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.