Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/46078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDOUMEN, Sarah-
dc.contributor.authorBAETEN, Dorien-
dc.date.accessioned2025-05-28T09:21:39Z-
dc.date.available2025-05-28T09:21:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.date.submitted2025-05-10T11:09:34Z-
dc.identifier.citationLNO2-congres 'Onderzoeksgebaseerd werken als onderwijsondersteuner', Antwerpen, 2025, May 28-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/46078-
dc.description.abstractWil je weten hoe je onderwijsinnovaties effectief kunt ontwerpen, testen en verfijnen? In deze talk duiken we in de wereld van design-based research en focusgroepen—een krachtige combinatie waarmee we onderwijsverbeteringen niet alleen ontwikkelen, maar ook continu optimaliseren op basis van praktijkervaringen. Ontdek hoe iteratieve cycli, docent- en studentfeedback en systematische analyses samenkomen om een impactvolle leerervaring voor studenten te creëren!-
dc.language.isonl-
dc.titleDesign-based onderwijsonderzoek om de implementatie van een interdisciplinaire leerlijn te versterken-
dc.typeConference Material-
local.bibliographicCitation.conferencedate2025, May 28-
local.bibliographicCitation.conferencenameLNO2-congres 'Onderzoeksgebaseerd werken als onderwijsondersteuner'-
local.bibliographicCitation.conferenceplaceAntwerpen-
local.bibliographicCitation.jcatC2-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedConference Material - Abstract-
local.provider.typePdf-
local.uhasselt.internationalno-
item.contributorDOUMEN, Sarah-
item.contributorBAETEN, Dorien-
item.fullcitationDOUMEN, Sarah & BAETEN, Dorien (2025) Design-based onderwijsonderzoek om de implementatie van een interdisciplinaire leerlijn te versterken. In: LNO2-congres 'Onderzoeksgebaseerd werken als onderwijsondersteuner', Antwerpen, 2025, May 28.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Template Abstract - Congres LNO² (2025) SDoumen_DBaeten.pdfConference material99.21 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.