Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/46570
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | STRUYVEN, Katrien | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-13T13:34:35Z | - |
dc.date.available | 2025-08-13T13:34:35Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.date.submitted | 2025-07-28T10:22:47Z | - |
dc.identifier.citation | Tijdschrift Voor Onderwijsrecht En Onderwijsbeleid, 2024-25 (3) , p. 128 -131 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/46570 | - |
dc.description.abstract | Met veel plezier en interesse las ik de beleidsnota van Zuhal Demir, onze minister van Onderwijs en Vorming in Vlaanderen. Gevraagd naar een kritische beschouwing vanuit pedagogisch-didactische expertise, resulterend in drie amendementen, kwam ik tot drie beleidswensen voor onderwijs en lerarenopleiding: 1. De K en de W van KWaliteit in balans 2. Leraren met diverse competenties, gekwalificeerd voor de toekomst 3. Van concurrentie naar complementariteit in Vlaamse lerarenopleidingen | - |
dc.language.iso | nl | - |
dc.title | Drie beleidswensen voor onderwijs en lerarenopleiding | - |
dc.type | Journal Contribution | - |
dc.identifier.epage | 131 | - |
dc.identifier.issue | 3 | - |
dc.identifier.spage | 128 | - |
dc.identifier.volume | 2024-25 | - |
local.format.pages | 4 | - |
local.bibliographicCitation.jcat | A1 | - |
local.type.refereed | Non-Refereed | - |
local.type.specified | Article | - |
local.provider.type | - | |
local.uhasselt.international | no | - |
item.accessRights | Restricted Access | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.contributor | STRUYVEN, Katrien | - |
item.fullcitation | STRUYVEN, Katrien (2025) Drie beleidswensen voor onderwijs en lerarenopleiding. In: Tijdschrift Voor Onderwijsrecht En Onderwijsbeleid, 2024-25 (3) , p. 128 -131. | - |
crisitem.journal.issn | 0778-0443 | - |
Appears in Collections: | Research publications |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TORB_2024-25_3_G_published article.pdf Restricted Access | Published version | 74.21 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.