Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/46570
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSTRUYVEN, Katrien-
dc.date.accessioned2025-08-13T13:34:35Z-
dc.date.available2025-08-13T13:34:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.date.submitted2025-07-28T10:22:47Z-
dc.identifier.citationTijdschrift Voor Onderwijsrecht En Onderwijsbeleid, 2024-25 (3) , p. 128 -131-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/46570-
dc.description.abstractMet veel plezier en interesse las ik de beleidsnota van Zuhal Demir, onze minister van Onderwijs en Vorming in Vlaanderen. Gevraagd naar een kritische beschouwing vanuit pedagogisch-didactische expertise, resulterend in drie amendementen, kwam ik tot drie beleidswensen voor onderwijs en lerarenopleiding: 1. De K en de W van KWaliteit in balans 2. Leraren met diverse competenties, gekwalificeerd voor de toekomst 3. Van concurrentie naar complementariteit in Vlaamse lerarenopleidingen-
dc.language.isonl-
dc.titleDrie beleidswensen voor onderwijs en lerarenopleiding-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage131-
dc.identifier.issue3-
dc.identifier.spage128-
dc.identifier.volume2024-25-
local.format.pages4-
local.bibliographicCitation.jcatA1-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
local.provider.typePdf-
local.uhasselt.internationalno-
item.accessRightsRestricted Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorSTRUYVEN, Katrien-
item.fullcitationSTRUYVEN, Katrien (2025) Drie beleidswensen voor onderwijs en lerarenopleiding. In: Tijdschrift Voor Onderwijsrecht En Onderwijsbeleid, 2024-25 (3) , p. 128 -131.-
crisitem.journal.issn0778-0443-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TORB_2024-25_3_G_published article.pdf
  Restricted Access
Published version74.21 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.