Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/46831Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | BRASSINNE, Kristien | |
| dc.contributor.advisor | STRUYVEN, Katrien | |
| dc.contributor.advisor | CARTUYVELS, Els | |
| dc.contributor.author | Gobert, Stefan | |
| dc.date.accessioned | 2025-09-08T12:25:07Z | - |
| dc.date.available | 2025-09-08T12:25:07Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/46831 | - |
| dc.format.mimetype | Application/pdf | |
| dc.language | nl | |
| dc.publisher | UHasselt | |
| dc.title | Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs | |
| dc.type | Theses and Dissertations | |
| local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
| dc.description.notes | Educatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen | |
| local.type.specified | Master thesis | |
| item.contributor | Gobert, Stefan | - |
| item.fullcitation | Gobert, Stefan (2021) Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs. | - |
| item.fulltext | With Fulltext | - |
| item.accessRights | Open Access | - |
| Appears in Collections: | Master theses | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 9e5c8b8a-ff60-4b3f-a6e9-7ac16cd87bbc.pdf | 5.69 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.