Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/46831
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBRASSINNE, Kristien
dc.contributor.advisorSTRUYVEN, Katrien
dc.contributor.advisorCARTUYVELS, Els
dc.contributor.authorGobert, Stefan
dc.date.accessioned2025-09-08T12:25:07Z-
dc.date.available2025-09-08T12:25:07Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/46831-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleEen CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorGobert, Stefan-
item.fullcitationGobert, Stefan (2021) Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs.-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9e5c8b8a-ff60-4b3f-a6e9-7ac16cd87bbc.pdf5.69 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.