Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/4951
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMATTHYSSENS, Paul-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:54:11Z-
dc.date.available2007-12-20T15:54:11Z-
dc.date.issued1993-
dc.identifier.citationTijdschrift voor inkoop & logistiek, 9(9)44-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/4951-
dc.titleIndustriële toeleveranciers onder vuur: maakt relatiemarketing nog een kans?-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.issue9-
dc.identifier.spage44-
dc.identifier.volume9-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.accessRightsClosed Access-
item.contributorMATTHYSSENS, Paul-
item.fullcitationMATTHYSSENS, Paul (1993) Industriële toeleveranciers onder vuur: maakt relatiemarketing nog een kans?. In: Tijdschrift voor inkoop & logistiek, 9(9)44.-
item.fulltextNo Fulltext-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

18
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.