Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/4951
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMATTHYSSENS, Paul-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:54:11Z-
dc.date.available2007-12-20T15:54:11Z-
dc.date.issued1993-
dc.identifier.citationTijdschrift voor inkoop & logistiek, 9(9)44-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/4951-
dc.titleIndustriële toeleveranciers onder vuur: maakt relatiemarketing nog een kans?-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.issue9-
dc.identifier.spage44-
dc.identifier.volume9-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.contributorMATTHYSSENS, Paul-
item.fullcitationMATTHYSSENS, Paul (1993) Industriële toeleveranciers onder vuur: maakt relatiemarketing nog een kans?. In: Tijdschrift voor inkoop & logistiek, 9(9)44.-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextNo Fulltext-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.