Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/5089
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | CALLAERT, Herman | - |
dc.date.accessioned | 2007-12-20T15:55:31Z | - |
dc.date.available | 2007-12-20T15:55:31Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Wiskunde & onderwijs, 30. p. 202-207 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/5089 | - |
dc.language.iso | en | - |
dc.title | Statistiek in de nieuwe leerplannen van het secundair onderwijs: een moderne aanpak | - |
dc.type | Journal Contribution | - |
dc.identifier.epage | 207 | - |
dc.identifier.spage | 202 | - |
dc.identifier.volume | 30 | - |
local.bibliographicCitation.jcat | A3 | - |
local.type.refereed | Non-Refereed | - |
local.type.specified | Article | - |
dc.bibliographicCitation.oldjcat | A3 | - |
item.fullcitation | CALLAERT, Herman (2004) Statistiek in de nieuwe leerplannen van het secundair onderwijs: een moderne aanpak. In: Wiskunde & onderwijs, 30. p. 202-207. | - |
item.accessRights | Closed Access | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.contributor | CALLAERT, Herman | - |
Appears in Collections: | Research publications |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.