Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/5089
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCALLAERT, Herman-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:55:31Z-
dc.date.available2007-12-20T15:55:31Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationWiskunde & onderwijs, 30. p. 202-207-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/5089-
dc.language.isoen-
dc.titleStatistiek in de nieuwe leerplannen van het secundair onderwijs: een moderne aanpak-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage207-
dc.identifier.spage202-
dc.identifier.volume30-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcatA3-
item.fullcitationCALLAERT, Herman (2004) Statistiek in de nieuwe leerplannen van het secundair onderwijs: een moderne aanpak. In: Wiskunde & onderwijs, 30. p. 202-207.-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorCALLAERT, Herman-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

38
checked on Apr 12, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.