Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/5089
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCALLAERT, Herman-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:55:31Z-
dc.date.available2007-12-20T15:55:31Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationWiskunde & onderwijs, 30. p. 202-207-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/5089-
dc.language.isoen-
dc.titleStatistiek in de nieuwe leerplannen van het secundair onderwijs: een moderne aanpak-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage207-
dc.identifier.spage202-
dc.identifier.volume30-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcatA3-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorCALLAERT, Herman-
item.fullcitationCALLAERT, Herman (2004) Statistiek in de nieuwe leerplannen van het secundair onderwijs: een moderne aanpak. In: Wiskunde & onderwijs, 30. p. 202-207.-
item.accessRightsClosed Access-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.