Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/5120
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCLIJSTERS, Willy-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:55:48Z-
dc.date.available2007-12-20T15:55:48Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationTableaux vivants: opstellen over taal-en-onderwijs aangeboden aan Mark Debrock, p.235 - 252-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/5120-
dc.publisherLeuven Universitaire Pers 2002-
dc.titleMENTOR, projet-pilote de construction de modules d'enseignement-apprentissage de LE à l'aide des NTIC-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage252-
dc.identifier.spage235-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorCLIJSTERS, Willy-
item.fullcitationCLIJSTERS, Willy (2002) MENTOR, projet-pilote de construction de modules d'enseignement-apprentissage de LE à l'aide des NTIC. In: Tableaux vivants: opstellen over taal-en-onderwijs aangeboden aan Mark Debrock, p.235 - 252.-
item.accessRightsClosed Access-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.