Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/5209
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVEREECK, Lode-
dc.contributor.authorCRALS, Evy-
dc.contributor.authorKEPPENS, Mark-
dc.contributor.authorMacharis, C.-
dc.contributor.authorRamboer, R.-
dc.contributor.authorVleugels, I.-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:56:38Z-
dc.date.available2007-12-20T15:56:38Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationDe Lloyd, 147(12). p. 4-6-
dc.identifier.issn1377-6789-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/5209-
dc.description.abstractUit het onderzoek blijkt dat zowel het politiek als het maatschappelijk draagvlak voor verhandelbare mobiliteitsrechten gering is. Van de drie onderzochte scenario's - verhandelbare autokilometerrechten(VAR), brandstofrechten(VBR)en toegangsrechten(VTR)-leiden VAR tot de meeste ecologische vooruitgang en VTR en VBR tot de meeste socio-economische vooruitgang.-
dc.language.isoen-
dc.titleVerhandelbare mobiliteitsrechten: haalbaarheid, socio-economische effectiviteit en maatschappelijk draagvlak-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage6-
dc.identifier.issue12-
dc.identifier.spage4-
dc.identifier.volume147-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcatA4-
item.fullcitationVEREECK, Lode; CRALS, Evy; KEPPENS, Mark; Macharis, C.; Ramboer, R. & Vleugels, I. (2004) Verhandelbare mobiliteitsrechten: haalbaarheid, socio-economische effectiviteit en maatschappelijk draagvlak. In: De Lloyd, 147(12). p. 4-6.-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorVEREECK, Lode-
item.contributorCRALS, Evy-
item.contributorKEPPENS, Mark-
item.contributorMacharis, C.-
item.contributorRamboer, R.-
item.contributorVleugels, I.-
item.accessRightsClosed Access-
crisitem.journal.issn1377-6789-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.