Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/5209
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVEREECK, Lode-
dc.contributor.authorCRALS, Evy-
dc.contributor.authorKEPPENS, Mark-
dc.contributor.authorMacharis, C.-
dc.contributor.authorRamboer, R.-
dc.contributor.authorVleugels, I.-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:56:38Z-
dc.date.available2007-12-20T15:56:38Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationDe Lloyd, 147(12). p. 4-6-
dc.identifier.issn1377-6789-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/5209-
dc.description.abstractUit het onderzoek blijkt dat zowel het politiek als het maatschappelijk draagvlak voor verhandelbare mobiliteitsrechten gering is. Van de drie onderzochte scenario's - verhandelbare autokilometerrechten(VAR), brandstofrechten(VBR)en toegangsrechten(VTR)-leiden VAR tot de meeste ecologische vooruitgang en VTR en VBR tot de meeste socio-economische vooruitgang.-
dc.language.isoen-
dc.titleVerhandelbare mobiliteitsrechten: haalbaarheid, socio-economische effectiviteit en maatschappelijk draagvlak-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage6-
dc.identifier.issue12-
dc.identifier.spage4-
dc.identifier.volume147-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcatA4-
item.contributorVEREECK, Lode-
item.contributorCRALS, Evy-
item.contributorKEPPENS, Mark-
item.contributorMacharis, C.-
item.contributorRamboer, R.-
item.contributorVleugels, I.-
item.fulltextNo Fulltext-
item.fullcitationVEREECK, Lode; CRALS, Evy; KEPPENS, Mark; Macharis, C.; Ramboer, R. & Vleugels, I. (2004) Verhandelbare mobiliteitsrechten: haalbaarheid, socio-economische effectiviteit en maatschappelijk draagvlak. In: De Lloyd, 147(12). p. 4-6.-
item.accessRightsClosed Access-
crisitem.journal.issn1377-6789-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

30
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.