Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/5497
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMATTHYSSENS, Paul-
dc.contributor.authorVandenbempt, Koen-
dc.contributor.authorBerghman, Liselore-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:59:20Z-
dc.date.available2007-12-20T15:59:20Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/5497-
dc.titleWaardecreatie in de industrie van voedingsingrediënten: een zoektocht naar onderscheidend vermogen in de voedingsmiddelen industrie-
dc.typeResearch Report-
local.bibliographicCitation.jcatR2-
local.type.specifiedResearch Report-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.contributorMATTHYSSENS, Paul-
item.contributorVandenbempt, Koen-
item.contributorBerghman, Liselore-
item.fullcitationMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen & Berghman, Liselore (2004) Waardecreatie in de industrie van voedingsingrediënten: een zoektocht naar onderscheidend vermogen in de voedingsmiddelen industrie.-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextNo Fulltext-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.