Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/5497
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMATTHYSSENS, Paul-
dc.contributor.authorVandenbempt, Koen-
dc.contributor.authorBerghman, Liselore-
dc.date.accessioned2007-12-20T15:59:20Z-
dc.date.available2007-12-20T15:59:20Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/5497-
dc.titleWaardecreatie in de industrie van voedingsingrediënten: een zoektocht naar onderscheidend vermogen in de voedingsmiddelen industrie-
dc.typeResearch Report-
local.bibliographicCitation.jcatR2-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorMATTHYSSENS, Paul-
item.contributorVandenbempt, Koen-
item.contributorBerghman, Liselore-
item.accessRightsClosed Access-
item.fullcitationMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen & Berghman, Liselore (2004) Waardecreatie in de industrie van voedingsingrediënten: een zoektocht naar onderscheidend vermogen in de voedingsmiddelen industrie.-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

16
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.