Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/6689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMATTHYSSENS, Paul-
dc.contributor.authorVandenbempt, Koen-
dc.contributor.authorBerghman, Liselore-
dc.date.accessioned2007-12-20T16:09:47Z-
dc.date.available2007-12-20T16:09:47Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationTechnisch management, dec.. p. 34-...-
dc.identifier.issn0774-4056-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/6689-
dc.language.isoen-
dc.titleWaarde creëren voor klanten: in industriële omgevingen denkt men bij innovatie steevast aan producten en processen: de creatie van klantenwaarde wordt over het hoofd gezien-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.spage34-
dc.identifier.volumedec.-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcatA3-
item.fullcitationMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen & Berghman, Liselore (2004) Waarde creëren voor klanten: in industriële omgevingen denkt men bij innovatie steevast aan producten en processen: de creatie van klantenwaarde wordt over het hoofd gezien. In: Technisch management, dec.. p. 34-....-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorMATTHYSSENS, Paul-
item.contributorVandenbempt, Koen-
item.contributorBerghman, Liselore-
item.accessRightsClosed Access-
crisitem.journal.issn0774-4056-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

24
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.