Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/6689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMATTHYSSENS, Paul-
dc.contributor.authorVandenbempt, Koen-
dc.contributor.authorBerghman, Liselore-
dc.date.accessioned2007-12-20T16:09:47Z-
dc.date.available2007-12-20T16:09:47Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationTechnisch management, dec.. p. 34-...-
dc.identifier.issn0774-4056-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/6689-
dc.language.isoen-
dc.titleWaarde creëren voor klanten: in industriële omgevingen denkt men bij innovatie steevast aan producten en processen: de creatie van klantenwaarde wordt over het hoofd gezien-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.spage34-
dc.identifier.volumedec.-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcatA3-
item.contributorMATTHYSSENS, Paul-
item.contributorVandenbempt, Koen-
item.contributorBerghman, Liselore-
item.fullcitationMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen & Berghman, Liselore (2004) Waarde creëren voor klanten: in industriële omgevingen denkt men bij innovatie steevast aan producten en processen: de creatie van klantenwaarde wordt over het hoofd gezien. In: Technisch management, dec.. p. 34-....-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextNo Fulltext-
crisitem.journal.issn0774-4056-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.