Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/6829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMATTHYSSENS, Paul-
dc.contributor.authorVerhulst, P.-
dc.date.accessioned2007-12-20T16:10:51Z-
dc.date.available2007-12-20T16:10:51Z-
dc.date.issued1996-
dc.identifier.citationBedrijfskunde: tijdschrift voor modern management, 68(3), p.86 - 94-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/6829-
dc.titleManagement van de interface marketingverkoop: een uitdaging voor de industriële ondernemer-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage94-
dc.identifier.issue3-
dc.identifier.spage86-
dc.identifier.volume68-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.contributorMATTHYSSENS, Paul-
item.contributorVerhulst, P.-
item.fullcitationMATTHYSSENS, Paul & Verhulst, P. (1996) Management van de interface marketingverkoop: een uitdaging voor de industriële ondernemer. In: Bedrijfskunde: tijdschrift voor modern management, 68(3), p.86 - 94.-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextNo Fulltext-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.