Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/6829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMATTHYSSENS, Paul-
dc.contributor.authorVerhulst, P.-
dc.date.accessioned2007-12-20T16:10:51Z-
dc.date.available2007-12-20T16:10:51Z-
dc.date.issued1996-
dc.identifier.citationBedrijfskunde: tijdschrift voor modern management, 68(3), p.86 - 94-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/6829-
dc.titleManagement van de interface marketingverkoop: een uitdaging voor de industriële ondernemer-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage94-
dc.identifier.issue3-
dc.identifier.spage86-
dc.identifier.volume68-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.fullcitationMATTHYSSENS, Paul & Verhulst, P. (1996) Management van de interface marketingverkoop: een uitdaging voor de industriële ondernemer. In: Bedrijfskunde: tijdschrift voor modern management, 68(3), p.86 - 94.-
item.contributorMATTHYSSENS, Paul-
item.contributorVerhulst, P.-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextNo Fulltext-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

20
checked on Sep 28, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.