Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/7596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGEURTS, Karolien-
dc.date.accessioned2007-12-20T16:17:38Z-
dc.date.available2007-12-20T16:17:38Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationJaarboek verkeersveiligheid 2004, p. 44-46.-
dc.identifier.issn1781-0825-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/7596-
dc.language.isoen-
dc.publisherBrussel-
dc.titleGrote en kleine middelen om de verkeersveiligheid te verhogen: hoe rangschikken en selecteren we gevaarlijke punten?-
dc.typeBook Section-
dc.identifier.epage46-
dc.identifier.spage44-
local.bibliographicCitation.jcatB2-
local.type.specifiedBook Section-
dc.bibliographicCitation.oldjcatB2-
local.bibliographicCitation.btitleJaarboek verkeersveiligheid 2004-
item.fullcitationGEURTS, Karolien (2004) Grote en kleine middelen om de verkeersveiligheid te verhogen: hoe rangschikken en selecteren we gevaarlijke punten?. In: Jaarboek verkeersveiligheid 2004, p. 44-46..-
item.accessRightsClosed Access-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorGEURTS, Karolien-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Page view(s)

36
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.