Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/7596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGEURTS, Karolien-
dc.date.accessioned2007-12-20T16:17:38Z-
dc.date.available2007-12-20T16:17:38Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationJaarboek verkeersveiligheid 2004, p. 44-46.-
dc.identifier.issn1781-0825-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/7596-
dc.language.isoen-
dc.publisherBrussel-
dc.titleGrote en kleine middelen om de verkeersveiligheid te verhogen: hoe rangschikken en selecteren we gevaarlijke punten?-
dc.typeBook Section-
dc.identifier.epage46-
dc.identifier.spage44-
local.bibliographicCitation.jcatB2-
local.type.specifiedBook Section-
dc.bibliographicCitation.oldjcatB2-
local.bibliographicCitation.btitleJaarboek verkeersveiligheid 2004-
item.fullcitationGEURTS, Karolien (2004) Grote en kleine middelen om de verkeersveiligheid te verhogen: hoe rangschikken en selecteren we gevaarlijke punten?. In: Jaarboek verkeersveiligheid 2004, p. 44-46..-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorGEURTS, Karolien-
item.accessRightsClosed Access-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.