Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/7955
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLAMBRECHTS, Frank-
dc.contributor.authorMARTENS, Hilda-
dc.contributor.authorPOISQUET, Johan-
dc.date.accessioned2008-03-11T09:00:58Z-
dc.date.available2008-03-11T09:00:58Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.isbn9789075262605-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/7955-
dc.description.abstractIn deze uitgave zoomen we in op de actieleergroep als hefboom van interorganisationeel leren en innoveren. We stellen de aanpak aan de lezer voor, gaan dieper in op de gevolgde werkwijze en trekken lessen over (1) het leerproces dat deelnemers ‘mee-maken’ en (2) de werkende ingrediënten van de actieleergroep. We gaan dieper in op onze centrale uitgangspunten rond leren en geven slotbeschouwingen. We illustreren met foto’s en quotes. Achteraan kan u ter verdieping inspirerende literatuur vinden.-
dc.language.isonl-
dc.publisherUHasselt-
dc.subject.otherInterorganisationeel samenwerken, innoveren, leren, actieleergroepen-
dc.titleMet goesting blijven werken en leren. Interorganisationeel leren en innoveren via actieleergroepen-
dc.typeBook-
local.format.pages27-
local.bibliographicCitation.jcatB1-
local.type.specifiedBook-
dc.bibliographicCitation.oldjcatB1-
item.fullcitationLAMBRECHTS, Frank; MARTENS, Hilda & POISQUET, Johan (2007) Met goesting blijven werken en leren. Interorganisationeel leren en innoveren via actieleergroepen.-
item.contributorLAMBRECHTS, Frank-
item.contributorMARTENS, Hilda-
item.contributorPOISQUET, Johan-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
interorganisationeel leren en innoveren.df.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

48
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

10
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.