Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/8334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLENAERS, Steven-
dc.date.accessioned2008-06-19T13:35:54Z-
dc.date.available2008-06-19T13:35:54Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.isbn9789089130150-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/8334-
dc.description.abstractDe prestaties van allochtone jongeren op onze Vlaamse scholen zijn problematisch. Wat betekent dit voor hun welbevinden? In welke mate voelen zij zich thuis op school? Wie wel en wie niet? Wat maakt het verschil? Het land van herkomst, de migratiegeschiedenis, de taal, de betrokkenheid van de ouders of de school zelf misschien? Op basis van gegevens van 7087 leerlingen uit 8 Limburgse scholen wordt in dit boek naar antwoorden gezocht.-
dc.language.isonl-
dc.publisherExpertisecentrum Gelijke Onderwijskansen-
dc.subject.otherGelijke kansen en vrouwen-
dc.titleAls school niet voelt als thuis. Welbevinden van allochtone leerlingen.-
dc.typeBook-
local.format.pages98-
local.bibliographicCitation.jcatB1-
local.type.specifiedBook-
dc.bibliographicCitation.oldjcatB1-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorLENAERS, Steven-
item.fullcitationLENAERS, Steven (2008) Als school niet voelt als thuis. Welbevinden van allochtone leerlingen..-
item.accessRightsClosed Access-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Als school niet voelt als thuis - inhoud.pdf377.22 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.