Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/8425
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDEBEN, Liesbet-
dc.contributor.authorVEREECK, Lode-
dc.date.accessioned2008-09-05T07:11:20Z-
dc.date.available2008-09-05T07:11:20Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationVerkeer, aansprakelijkheid en verzekering, (1). p. 1-7-
dc.identifier.issn1780-7697-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/8425-
dc.language.isonl-
dc.titleNaar een nieuw santioneringsmodel in het verkeer: welke weg inslaan?-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage7-
dc.identifier.issue1-
dc.identifier.spage1-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcatA3-
local.uhasselt.internationalno-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorDEBEN, Liesbet-
item.contributorVEREECK, Lode-
item.fullcitationDEBEN, Liesbet & VEREECK, Lode (2007) Naar een nieuw santioneringsmodel in het verkeer: welke weg inslaan?. In: Verkeer, aansprakelijkheid en verzekering, (1). p. 1-7.-
item.accessRightsClosed Access-
crisitem.journal.issn1780-7697-
Appears in Collections:Research publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.