Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/9522
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWILLAERT, Davy-
dc.contributor.authorGYSEN, Grete-
dc.date.accessioned2009-04-28T09:45:56Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationVerkeerspecialist, 151. p. 3-6-
dc.identifier.issn1379-4922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/9522-
dc.description.abstractEen integraal parkeerbeleid is een noodzakelijke stap voor elke gemeente die een duurzaam mobiliteitsbeleid wil voeren. Parkeerbeleid is maatwerk en vraagt een gedifferentieerde aanpak. In een onderzoek van de Universiteit Hasselt werd het parkeerbeleid van de 10 Vlaamse kustgemeenten onder de loep genomen. De opzet was een kader te creëren dat het ontwikkelingsniveau van het lokale parkeerbeleid in kaart kan brengen.-
dc.language.isonl-
dc.publisherMechelen-
dc.titleHoe groot is het verschil tussen wens en realiteit-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage6-
dc.identifier.spage3-
dc.identifier.volume151-
local.bibliographicCitation.jcatA3-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedArticle-
dc.bibliographicCitation.oldjcatA3-
item.contributorWILLAERT, Davy-
item.contributorGYSEN, Grete-
item.fullcitationWILLAERT, Davy & GYSEN, Grete (2008) Hoe groot is het verschil tussen wens en realiteit. In: Verkeerspecialist, 151. p. 3-6.-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.journal.issn1379-4922-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
realiteit.pdfPublished version113.48 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.