MATTHYSSENS, Paul

Full Name
MATTHYSSENS, Paul
Email
paul.matthyssens@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Refined By:
Author:  Vandenbempt, Koen

Results 1-20 of 30 (Search time: 0.005 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
12013Deliberate learning mechanisms for stimulating strategic innovation capacityBerghman, Liselore; MATTHYSSENS, Paul; STREUKENS, Sandra; Vandenbempt, KoenJournal ContributionA1
22007Critical role and screening practices of European business incubatorsAerts, Kris; MATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, KoenJournal ContributionA1
32006Value innovation in business markets: breaking in the industry recipeMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreJournal ContributionA2
42006Building competences for new customer value creation: an exploratory studyBerghman, Liselore; MATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, KoenJournal ContributionA1
52005Een typologie van ontwikkelingsprocessen in hoogtechnologische sectorenMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Verboven, PeterJournal ContributionA3
62005Barriers to strategic innovation in industrial marketsMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, KoenJournal ContributionA2
72005Strategic flexibility, rigidity and barriers to the development of absorptive capacity in business markets:: themes and research perspectivesMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, Piet; Vandenbempt, KoenJournal ContributionA1
82004Waardecreatie in de industrie van voedingsingrediënten: een zoektocht naar onderscheidend vermogen in de voedingsmiddelen industrieMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR2
92004Waardecreatie in de truck en trailer industrie: een zoektocht naar onderscheidend vermogen in de automotive marktMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR2
102004Innovation en marketing ou marketing de l'innovation: dans les milieux industriels, l'innovation se définit toujours en termes de produits et de processus: la création d'un capital client est par contre négligéeMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreJournal ContributionA3
112004Waardecreatie en innovatie in de industrie: nieuwe denkkaders versus oude gewoontenMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreBookB1
122004Towards a model of entrepreneurial innovation: cases of European high tech start-upsVerboven, Peter; Vandenbempt, Koen; MATTHYSSENS, PaulProceedings PaperC2
132004Waarde creëren voor klanten: in industriële omgevingen denkt men bij innovatie steevast aan producten en processen: de creatie van klantenwaarde wordt over het hoofd gezienMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreJournal ContributionA3
142004Screening door Europese incubators: hoe 'balanced' is hun 'scorecard'?MATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Aerts, KrisJournal ContributionA1
152004Waarde-innovatie en onderscheidend vermogen: de lerende organisatie als noodzaakMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR1
162004Waardecreatie in de sector van energie (elektriciteit): een zoektocht naar onderscheidend vermogen in de energiemarktMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR2
172004Waarde-innovatie bij industriële ondernemingen: rapportage enquête en statistische verantwoordingMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR2
182003Cognition-in-context: reorienting research in business market strategyMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, KoenJournal ContributionA1
192002Strategic behavior in globalizing markets: case studies on the internationalization of mid-sized MNEsMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, Piet; Vandenbempt, KoenBook SectionB3
202000Strategische innovatie in de traditionele industrieVandenbempt, Koen; MATTHYSSENS, PaulJournal ContributionA3