MATTHYSSENS, Paul

Full Name
MATTHYSSENS, Paul
Email
paul.matthyssens@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Refined By:
Type:  Book

Results 1-9 of 9 (Search time: 0.002 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
12004Waardecreatie en innovatie in de industrie: nieuwe denkkaders versus oude gewoontenMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreBookB1
22002Stakeholder synergiePEETERS, Ludo; MATTHYSSENS, Paul; VEREECK, LodeBookB1
32001Reassessing the internationalization of the firmAxinn, Catherine N.; MATTHYSSENS, PaulBookB1
41999Marketing communicatie in zakelijke marktenLOGMAN, Marc; MATTHYSSENS, Paul; van Raaij, W. FredBook
51998Concurrentiestrategie en marktdynamiek: op weg naar concurrentievoordeel in industriële marktenMATTHYSSENS, Paul; Martens, Rudy; Vandenbempt, KoenBook
61998Industriële marketing: op zoek naar waardeMATTHYSSENS, Paul; Commandeur, H.R.; FAES, Wouter; Frambach, R.T.Book
71995Dynamiek in de industriële marketing: redeMATTHYSSENS, PaulBook
81995Strategic account relationships: an exploratory study on determinants of performanceMATTHYSSENS, Paul; Pauwels, K.; Vollering, J.B.Book
91992Toegepaste industriële marketing: hoe de kloof tussen techniek en marketing te overbruggenMATTHYSSENS, Paul; Kympers, L.; van der Lek, E.J.; Vollering, J.B.Book