MATTHYSSENS, Paul

Full Name
MATTHYSSENS, Paul
Email
paul.matthyssens@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Results 81-100 of 111 (Search time: 0.018 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
811996The effectiveness of parallel and single sourcing: purchasing and marketing implicationsMATTHYSSENS, Paul; FAES, WouterJournal Contribution
821996Assessing export performance measurementMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, PietJournal Contribution
831996Management van de interface marketingverkoop: een uitdaging voor de industriële ondernemerMATTHYSSENS, Paul; Verhulst, P.Journal Contribution
841996Key success factors and competitive advantages for industrial servicesMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, KoenOther
851996Content analysis of mission statements in Belgian organizationsMATTHYSSENS, Paul; Martens, Rudy; Bogaert, Ilse; Vandenbempt, KoenResearch Report
861995Getting closer and nicer: partnerships in the supply chainMATTHYSSENS, Paul; van den Bulte, ChristopheJournal Contribution
871995Dynamiek in de industriële marketingMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
881995De marktgerichte industriële onderneming: kritische inter- en intrafunctionele relatiesMATTHYSSENS, Paul; Hillen, R.Journal Contribution
891995Dynamiek in de industriële marketing: redeMATTHYSSENS, PaulBook
101995Strategic account relationships: an exploratory study on determinants of performanceMATTHYSSENS, Paul; Pauwels, K.; Vollering, J.B.Book
111995De marketing-finance interfaceMATTHYSSENS, Paul; Podevyn, B.Journal Contribution
121995Evaluatie van concurrentiestrategie: een industrieel, dynamisch perspectiefMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, KoenResearch Report
131995Measuring success in export marketing strategy: a critical reviewMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, PietProceedings Paper
141995Innovatie en interactie bij technische dienstenMATTHYSSENS, Paul; Vollering, J.B.Book Section
151994Klantgericht ondernemen in een technische omgevingMATTHYSSENS, Paul; Huisman, D.; Lieshout, K.Journal Contribution
161994Industrielle Vertriebskanäle als strategische WaffeMATTHYSSENS, Paul; van Doornik, MichielJournal Contribution
171994Empirische studie naar kritische succesfactoren in internationale marketingMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, Piet; Meert, VéroniqueJournal Contribution
181994Techniek en commercie: afstemming of tegenstelling?MATTHYSSENS, Paul; Huisman, D.; Lieshout, K.Journal Contribution
191994Getting closer and nicer: co-operation and partnership in the supply chainMATTHYSSENS, Paul; van den Bulte, ChristopheJournal Contribution
201994Toepassingen van portfoliomanagementMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution