MATTHYSSENS, Paul

Full Name
MATTHYSSENS, Paul
Email
paul.matthyssens@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Results 28-54 of 111 (Search time: 0.007 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
282004Waarde creëren voor klanten: in industriële omgevingen denkt men bij innovatie steevast aan producten en processen: de creatie van klantenwaarde wordt over het hoofd gezienMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreJournal ContributionA3
292004Screening door Europese incubators: hoe 'balanced' is hun 'scorecard'?MATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Aerts, KrisJournal ContributionA1
302004Regiomarketing voor Limburg: theoretische overwegingen en eerste aanzetBRENGMAN, Malaika; FAES, Wouter; MATTHYSSENS, PaulBook SectionB2
312004Waarde-innovatie en onderscheidend vermogen: de lerende organisatie als noodzaakMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR1
322004Waardecreatie in de sector van energie (elektriciteit): een zoektocht naar onderscheidend vermogen in de energiemarktMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR2
332004Waarde-innovatie bij industriële ondernemingen: rapportage enquête en statistische verantwoordingMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, Koen; Berghman, LiseloreResearch ReportR2
342004Marketingnoden van innovatieve bedrijven in internationaal perspectiefMATTHYSSENS, Paul; FAES, Wouter; BRUNINX, Steven; de Quecker, P.J.Book SectionB2
352004Strategic flexibility in export expansion: growing through withdrawalPAUWELS, Piet; MATTHYSSENS, PaulJournal ContributionA1
362003Marketing management within the multinational corporation: a multidisciplinary approachVERCAUTEREN, Anne; MATTHYSSENS, Paul; VANHAVERBEKE, WimProceedings PaperC1
372003The dynamics of international market witdrawalPAUWELS, Piet; MATTHYSSENS, PaulBook SectionB1
382003A process model of global purchasingMATTHYSSENS, Paul; QUINTENS, Lieven; FAES, WouterJournal ContributionA1
392003Internal marketingMATTHYSSENS, Paul; Wursten, H.Book SectionB2
402003Cognition-in-context: reorienting research in business market strategyMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, KoenJournal ContributionA1
412002Strategic behavior in globalizing markets: case studies on the internationalization of mid-sized MNEsMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, Piet; Vandenbempt, KoenBook SectionB3
422002Stakeholder synergiePEETERS, Ludo; MATTHYSSENS, Paul; VEREECK, LodeBookB1
432002Limits of internationalization theories in an unlimited worldAxinn, Catherine N.; MATTHYSSENS, PaulJournal ContributionA1
442001Reassessing the internationalization of the firmAxinn, Catherine N.; MATTHYSSENS, PaulBookB1
452001Buyer profiles: an empirical investigation of changing organizational requirementsFAES, Wouter; Knight, Louise; MATTHYSSENS, PaulJournal ContributionA1
462001Strategisch accountmanagement in industriële markten: een strategiemodelMATTHYSSENS, Paul; ten Bosch, JanBook SectionB3
472001Strategic flexibility and the internationalization process model: an exploratory studyPAUWELS, Piet; MATTHYSSENS, PaulResearch ReportR2
482001Waardestrategie in traditionele industrieënMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, K.Book SectionB3
492001Het streven naar synergie op inkoopgebiedFAES, Wouter; MATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, K.Book SectionB3
502000Uncovering international market-exit processes: A comparative case studyMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, PietJournal ContributionA1
512000The pursuit of global purchasing synergyFAES, Wouter; MATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, KJournal ContributionA1
522000Strategische innovatie in de traditionele industrieVandenbempt, Koen; MATTHYSSENS, PaulJournal ContributionA3
532000Towards a (more) dynamic theory of internationalization: international market withdrawal as empirical extremePAUWELS, Piet; MATTHYSSENS, PaulResearch ReportR2
541999International marketing in the euregion Maas-RhineVERCAUTEREN, Anne; MATTHYSSENS, PaulConference Material