MATTHYSSENS, Paul

Full Name
MATTHYSSENS, Paul
Email
paul.matthyssens@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Refined By:
Date Issued:  [1991 TO 1999]

Results 41-58 of 58 (Search time: 0.021 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
411995De marketing-finance interfaceMATTHYSSENS, Paul; Podevyn, B.Journal Contribution
421994Klantgericht ondernemen in een technische omgevingMATTHYSSENS, Paul; Huisman, D.; Lieshout, K.Journal Contribution
431994Industrielle Vertriebskanäle als strategische WaffeMATTHYSSENS, Paul; van Doornik, MichielJournal Contribution
441994Empirische studie naar kritische succesfactoren in internationale marketingMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, Piet; Meert, VéroniqueJournal Contribution
451994Techniek en commercie: afstemming of tegenstelling?MATTHYSSENS, Paul; Huisman, D.; Lieshout, K.Journal Contribution
461994Getting closer and nicer: co-operation and partnership in the supply chainMATTHYSSENS, Paul; van den Bulte, ChristopheJournal Contribution
471994Toepassingen van portfoliomanagementMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
481994Strategic alliances in perspective: management process and research questionsMATTHYSSENS, Paul; VAN GILS, Anita; Hyman, M.Journal Contribution
491993Industriële distributiekanalen als strategisch wapenMATTHYSSENS, Paul; van Doornik, MichielJournal Contribution
501993Industriële toeleveranciers onder vuur: maakt relatiemarketing nog een kans?MATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
511993A framework for strategic alliances: literature review and research agendaMATTHYSSENS, Paul; VAN GILS, Anita; Tas, MirjamResearch Report
521993Strategic alliances: development of an integrative framework and research agendaMATTHYSSENS, Paul; VAN GILS, Anita; Tas, M.Journal Contribution
531993Kritische succesfactoren van een industriële marketingstrategieMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
541992Het managen van marketing in een technische omgevingMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
551992Toegepaste industriële marketing: hoe de kloof tussen techniek en marketing te overbruggenMATTHYSSENS, Paul; Kympers, L.; van der Lek, E.J.; Vollering, J.B.Book
561991Characteristics of international salesmen: an empirical studyMATTHYSSENS, Paul; van Kenhove, PatrickJournal Contribution
571991Evolutie van industriële marketingMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
581991Commerciëel beleid voor duurzame consumptiegoederenMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution