MATTHYSSENS, Paul

Full Name
MATTHYSSENS, Paul
Email
paul.matthyssens@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Refined By:
Internal UHasselt:  MATTHYSSENS, Paul

Results 81-100 of 111 (Search time: 0.004 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
811996Concurrentiestrategieën in industriële marktenMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, KoenJournal Contribution
821996The effectiveness of parallel and single sourcing: purchasing and marketing implicationsMATTHYSSENS, Paul; FAES, WouterJournal Contribution
831996Key success factors and competitive advantages for industrial servicesMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, KoenOther
841996Assessing export performance measurementMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, PietJournal Contribution
851996Management van de interface marketingverkoop: een uitdaging voor de industriële ondernemerMATTHYSSENS, Paul; Verhulst, P.Journal Contribution
861995Getting closer and nicer: partnerships in the supply chainMATTHYSSENS, Paul; van den Bulte, ChristopheJournal Contribution
871995Dynamiek in de industriële marketingMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution
881995Measuring success in export marketing strategy: a critical reviewMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, PietProceedings Paper
891995Innovatie en interactie bij technische dienstenMATTHYSSENS, Paul; Vollering, J.B.Book Section
901995De marktgerichte industriële onderneming: kritische inter- en intrafunctionele relatiesMATTHYSSENS, Paul; Hillen, R.Journal Contribution
911995Dynamiek in de industriële marketing: redeMATTHYSSENS, PaulBook
921995Strategic account relationships: an exploratory study on determinants of performanceMATTHYSSENS, Paul; Pauwels, K.; Vollering, J.B.Book
931995Evaluatie van concurrentiestrategie: een industrieel, dynamisch perspectiefMATTHYSSENS, Paul; Vandenbempt, KoenResearch Report
941995De marketing-finance interfaceMATTHYSSENS, Paul; Podevyn, B.Journal Contribution
951994Klantgericht ondernemen in een technische omgevingMATTHYSSENS, Paul; Huisman, D.; Lieshout, K.Journal Contribution
961994Industrielle Vertriebskanäle als strategische WaffeMATTHYSSENS, Paul; van Doornik, MichielJournal Contribution
971994Empirische studie naar kritische succesfactoren in internationale marketingMATTHYSSENS, Paul; PAUWELS, Piet; Meert, VéroniqueJournal Contribution
981994Techniek en commercie: afstemming of tegenstelling?MATTHYSSENS, Paul; Huisman, D.; Lieshout, K.Journal Contribution
991994Getting closer and nicer: co-operation and partnership in the supply chainMATTHYSSENS, Paul; van den Bulte, ChristopheJournal Contribution
1001994Toepassingen van portfoliomanagementMATTHYSSENS, PaulJournal Contribution