Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/10914
Title: Evidence Based Marketing voor het Busvervoer
Authors: Thierie, Melissa
BRIJS, Kris 
BERENOS, Mike 
Issue Date: 2010
Publisher: Verkeerskunde.nl
Source: Verkeerskunde, 2010(3)
Abstract: Hoe kunnen mobiliteitsmarketeers verstokte automobilisten verleiden de bus te gebruiken voor woon-werkverkeer? Dit is in Eindhoven met Evidence Based Marketing (EBM) onderzocht; een methodiek waarbij maatregelen het gedrag veranderen op basis van eerder onderzoek.
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/10914
Link to publication/dataset: http://www.verkeerskunde.nl/inhoud-verkeerskunde/inhoud-verkeerskunde/inhoud-verkeerskunde-3-2010.20476.lynkx
ISSN: 0377-8495
Category: A3
Type: Journal Contribution
Appears in Collections:Research publications

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Evidence Based Marketing_CVS.pdfNon Peer-reviewed author version240.14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

10
checked on Sep 7, 2022

Download(s)

4
checked on Sep 7, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.