Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/14454
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDOUMEN, Sarah-
dc.contributor.authorMASUI, Chris-
dc.contributor.authorBROECKMANS, Jan-
dc.contributor.authorMOLENBERGHS, Geert-
dc.date.accessioned2012-12-12T08:14:19Z-
dc.date.available2012-12-12T08:14:19Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationStudiedag Vlaams Forum voor Onderwijsonderzoek, Antwerpen, Belgium, 10/12/2012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/14454-
dc.description.abstractAlhoewel intuïtief verondersteld wordt dat meer studietijd gerelateerd is aan betere examenresultaten, blijkt dit niet altijd teruggevonden te worden in onderzoek. Aan onze universiteit werd de voorbije jaren met een nieuw meetinstrument verder onderzoek gevoerd naar a) de betekenis van studietijd voor examenresultaten van eerstejaarsstudenten (naast en bovenop andere relevante variabelen) en b) student- en vakkenmerken die studietijd stimuleren. Onze belangrijkste bevindingen worden hier op een rijtje gezet.-
dc.description.sponsorshipFunding was provided by the Research Council of Hasselt University (project R-1257/BOF06N05).-
dc.language.isonl-
dc.subject.otherstudietijd; examenresultaten; motivatie; cognitieve leeractiviteiten-
dc.titleStudietijd: Een Kernvariabele in actief en zelfstandig studeren-
dc.typeConference Material-
local.bibliographicCitation.conferencedate2012, December 10-
local.bibliographicCitation.conferencenameStudiedag Vlaams Forum voor Onderwijsonderzoek-
local.bibliographicCitation.conferenceplaceAntwerpen, Belgium-
local.bibliographicCitation.jcatC2-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedConference Poster-
dc.bibliographicCitation.oldjcatC3-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorDOUMEN, Sarah-
item.contributorMASUI, Chris-
item.contributorBROECKMANS, Jan-
item.contributorMOLENBERGHS, Geert-
item.fullcitationDOUMEN, Sarah; MASUI, Chris; BROECKMANS, Jan & MOLENBERGHS, Geert (2012) Studietijd: Een Kernvariabele in actief en zelfstandig studeren. In: Studiedag Vlaams Forum voor Onderwijsonderzoek, Antwerpen, Belgium, 10/12/2012.-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VFO2012_def.pdfConference material212.43 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.