Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/22679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVAN HAPEREN, Wouter-
dc.contributor.authorDANIELS, Stijn-
dc.contributor.authorDE CEUNYNCK, Tim-
dc.date.accessioned2016-11-22T08:57:49Z-
dc.date.available2016-11-22T08:57:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationFietscongres, Gent, Belgium, 7 June 2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/22679-
dc.description.abstractOm de doorstroming op verkeerslichtengeregelde kruispunten te verbeteren, zijn veel kruispunten in Vlaanderen van bypasses voorzien. Die stroken voor rechts afslaand verkeer stelt bestuurders in staat de verkeerslichten te omzeilen. In veel gevallen zijn oversteekvoorzieningen voor kwetsbare weggebruikers voorzien op de bypass, maar in de vormgeving of voorrangsregeling is geen uniformiteit waarneembaar. In ons onderzoek werd getoetst naar welke voorrangsregeling veiliger is voor fietsers.-
dc.language.isonl-
dc.titleVoorrangsgedrag op bypasses: Fietsers of autmobilisten eerst?-
dc.typeConference Material-
local.bibliographicCitation.conferencedate7 June 2016-
local.bibliographicCitation.conferencenameFietscongres-
local.bibliographicCitation.conferenceplaceGent, Belgium-
local.bibliographicCitation.jcatC2-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedPresentation-
item.fullcitationVAN HAPEREN, Wouter; DANIELS, Stijn & DE CEUNYNCK, Tim (2016) Voorrangsgedrag op bypasses: Fietsers of autmobilisten eerst?. In: Fietscongres, Gent, Belgium, 7 June 2016.-
item.contributorVAN HAPEREN, Wouter-
item.contributorDANIELS, Stijn-
item.contributorDE CEUNYNCK, Tim-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160509 VSV Bypasses.pdfConference material1.36 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

30
checked on Sep 7, 2022

Download(s)

6
checked on Sep 7, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.