Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/23498
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | SELS, Nadia | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T13:06:49Z | - |
dc.date.available | 2017-04-20T13:06:49Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Staalkaart: cultureel magazine, 35, p. 48-50 | - |
dc.identifier.issn | 2032-5320 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/23498 | - |
dc.description.abstract | Kunst verrijkt ons voelen én ons denken - zo klinkt het vaak als de waarde van kunst nog maar eens moet verdedigd worden. Hoe werkt dat, kunst als een vorm van denken? Het werk van beelden kunstenaar Patrick Ceyssens nodigt uit tot reflectie over de verrijking van beelden en de verschraling van ons denken. | - |
dc.language.iso | nl | - |
dc.title | Beelden om te denken: over de plooien en scheuren in het werk van Patrick Ceyssens | - |
dc.type | Journal Contribution | - |
dc.identifier.epage | 50 | - |
dc.identifier.spage | 48 | - |
dc.identifier.volume | 35 | - |
local.bibliographicCitation.jcat | A2 | - |
local.type.refereed | Refereed | - |
local.type.specified | Article | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.fullcitation | SELS, Nadia (2016) Beelden om te denken: over de plooien en scheuren in het werk van Patrick Ceyssens. In: Staalkaart: cultureel magazine, 35, p. 48-50. | - |
item.contributor | SELS, Nadia | - |
item.accessRights | Open Access | - |
crisitem.journal.issn | 2032-5320 | - |
Appears in Collections: | Research publications |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
artikel-staalkaart-35.pdf | Published version | 3.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.