Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/24919
Title: Dwaalspoor Dyslexie: hoe elk kind een vlotte lezer wordt
Authors: MOONEN, Erik 
Issue Date: 2012
Publisher: Standaard Uitgeverij
Abstract: In Nederland en Vlaanderen verlaten elk jaar ruim zestigduizend kinderen de basisschool met een onvoldoende leesniveau. Met goed onderwijs en een goede methode echter wordt elk kind een vlotte lezer. Dwaalspoor dyslexie legt uit hoe de alfabetische code die het eEuropese schrift in wezen is, echt werkt. En het beschrijft hoe die Alfabetcode het best kan worden aangeleerd.
Keywords: dyslexie; geletterdheid; laaggeletterdheid; leren lezen; leesonderwijs
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/24919
ISBN: 9789002252198
Rights: (c) 2012 Standaard Uitgeverij / WPG Uitgevers België nv
Category: B1
Type: Book
Appears in Collections:Research publications

Show full item record

Page view(s)

58
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.