Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/24919
Title: | Dwaalspoor Dyslexie: hoe elk kind een vlotte lezer wordt | Authors: | MOONEN, Erik | Issue Date: | 2012 | Publisher: | Standaard Uitgeverij | Abstract: | In Nederland en Vlaanderen verlaten elk jaar ruim zestigduizend kinderen de basisschool met een onvoldoende leesniveau. Met goed onderwijs en een goede methode echter wordt elk kind een vlotte lezer. Dwaalspoor dyslexie legt uit hoe de alfabetische code die het eEuropese schrift in wezen is, echt werkt. En het beschrijft hoe die Alfabetcode het best kan worden aangeleerd. | Keywords: | dyslexie; geletterdheid; laaggeletterdheid; leren lezen; leesonderwijs | Document URI: | http://hdl.handle.net/1942/24919 | ISBN: | 9789002252198 | Rights: | (c) 2012 Standaard Uitgeverij / WPG Uitgevers België nv | Category: | B1 | Type: | Book |
Appears in Collections: | Research publications |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.