Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/33947
Title: Doelgericht differentiëren vraagt om een ethisch kompas Differentiated Instruction -Binnenklasdifferentiatie View project Preservice and inservice training for ICT integration in education View project Wouter Smets Karel de Grote-Hogeschool
Authors: Smets, Wouter
STRUYVEN, Katrien 
Issue Date: 2019
Publisher: LannooCampus
Source: VLOR - Vlaamse Onderwijsraad (Ed.). Spots op onderwijs. Wetenschappers voor het voetlicht, LannooCampus, p. 261 -274
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/33947
ISBN: 9789401460705
Category: B2
Type: Book Section
Appears in Collections:Research publications

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Spot op onderwijs_auteursversie_Finaal_01readeronderwijsvisies_Smets-Struyvenapril2019.pdf
  Restricted Access
Peer-reviewed author version518.77 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.