Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/33947
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSmets, Wouter-
dc.contributor.authorSTRUYVEN, Katrien-
dc.date.accessioned2021-04-19T15:12:40Z-
dc.date.available2021-04-19T15:12:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.date.submitted2021-04-16T13:04:33Z-
dc.identifier.citationVLOR - Vlaamse Onderwijsraad (Ed.). Spots op onderwijs. Wetenschappers voor het voetlicht, LannooCampus, p. 261 -274-
dc.identifier.isbn9789401460705-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/33947-
dc.language.isonl-
dc.publisherLannooCampus-
dc.titleDoelgericht differentiëren vraagt om een ethisch kompas Differentiated Instruction -Binnenklasdifferentiatie View project Preservice and inservice training for ICT integration in education View project Wouter Smets Karel de Grote-Hogeschool-
dc.typeBook Section-
dc.relation.edition1-
local.bibliographicCitation.authorsVLOR - Vlaamse Onderwijsraad-
dc.identifier.epage274-
dc.identifier.spage261-
local.bibliographicCitation.jcatB2-
local.publisher.placeLeuven-
local.type.refereedNon-Refereed-
local.type.specifiedBook Section-
local.provider.typePdf-
local.bibliographicCitation.btitleSpots op onderwijs. Wetenschappers voor het voetlicht-
local.uhasselt.uhpubyes-
local.uhasselt.internationalno-
item.fullcitationSmets, Wouter & STRUYVEN, Katrien (2019) Doelgericht differentiëren vraagt om een ethisch kompas Differentiated Instruction -Binnenklasdifferentiatie View project Preservice and inservice training for ICT integration in education View project Wouter Smets Karel de Grote-Hogeschool. In: VLOR - Vlaamse Onderwijsraad (Ed.). Spots op onderwijs. Wetenschappers voor het voetlicht, LannooCampus, p. 261 -274.-
item.contributorSmets, Wouter-
item.contributorSTRUYVEN, Katrien-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsRestricted Access-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Spot op onderwijs_auteursversie_Finaal_01readeronderwijsvisies_Smets-Struyvenapril2019.pdf
  Restricted Access
Peer-reviewed author version518.77 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Show simple item record

Page view(s)

38
checked on Aug 16, 2022

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.