Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34081
Title: Grondwettelijke interpretatie van het neutraliteitsbeginsel in de onderwijscontext: een schild of een zwaard?
Authors: SMET, Stijn 
Issue Date: 2020
Source: Tijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid, 2020 (4) , p. 293 -319 (Art N° 1)
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/34081
ISSN: 0778-0443
Category: A1
Type: Journal Contribution
Validations: vabb 2023
Appears in Collections:Research publications

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T.O.R.B. 2020-21, nr. 4, 293-319.pdf
  Restricted Access
Published version258.68 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
SMET, Grondwettelijke interpretatie van het neutraliteitsbeginsel in de onderwijscontext (finaal).pdf
  Restricted Access
Peer-reviewed author version1 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Show full item record

Page view(s)

30
checked on Sep 7, 2022

Download(s)

44
checked on Sep 7, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.