Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34081
Title: Grondwettelijke interpretatie van het neutraliteitsbeginsel in de onderwijscontext: een schild of een zwaard?
Authors: SMET, Stijn 
Issue Date: 2020
Source: Tijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid, 2020 (4) , p. 293 -319 (Art N° 1)
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/34081
ISSN: 0778-0443
Category: A1
Type: Journal Contribution
Validations: vabb 2023
Appears in Collections:Research publications

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T.O.R.B. 2020-21, nr. 4, 293-319.pdf
  Restricted Access
Published version258.68 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
SMET, Grondwettelijke interpretatie van het neutraliteitsbeginsel in de onderwijscontext (finaal).pdf
  Restricted Access
Peer-reviewed author version1 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.