Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSMET, Stijn-
dc.date.accessioned2021-05-26T13:39:14Z-
dc.date.available2021-05-26T13:39:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.date.submitted2021-05-17T13:46:35Z-
dc.identifier.citationTijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid, 2020 (4) , p. 293 -319 (Art N° 1)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/34081-
dc.language.isonl-
dc.titleGrondwettelijke interpretatie van het neutraliteitsbeginsel in de onderwijscontext: een schild of een zwaard?-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage319-
dc.identifier.issue4-
dc.identifier.spage293-
dc.identifier.volume2020-
local.bibliographicCitation.jcatA1-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedArticle-
local.bibliographicCitation.artnr1-
local.provider.typePdf-
local.uhasselt.uhpubyes-
item.contributorSMET, Stijn-
item.accessRightsRestricted Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationSMET, Stijn (2020) Grondwettelijke interpretatie van het neutraliteitsbeginsel in de onderwijscontext: een schild of een zwaard?. In: Tijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid, 2020 (4) , p. 293 -319 (Art N° 1).-
item.validationvabb 2023-
crisitem.journal.issn0778-0443-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T.O.R.B. 2020-21, nr. 4, 293-319.pdf
  Restricted Access
Published version258.68 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
SMET, Grondwettelijke interpretatie van het neutraliteitsbeginsel in de onderwijscontext (finaal).pdf
  Restricted Access
Peer-reviewed author version1 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Show simple item record

Page view(s)

30
checked on Sep 7, 2022

Download(s)

44
checked on Sep 7, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.