Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSMET, Stijn-
dc.date.accessioned2021-05-26T13:39:14Z-
dc.date.available2021-05-26T13:39:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.date.submitted2021-05-17T13:46:35Z-
dc.identifier.citationTijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid, 2020 (4) , p. 293 -319 (Art N° 1)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/34081-
dc.language.isonl-
dc.titleGrondwettelijke interpretatie van het neutraliteitsbeginsel in de onderwijscontext: een schild of een zwaard?-
dc.typeJournal Contribution-
dc.identifier.epage319-
dc.identifier.issue4-
dc.identifier.spage293-
dc.identifier.volume2020-
local.bibliographicCitation.jcatA1-
local.type.refereedRefereed-
local.type.specifiedArticle-
local.bibliographicCitation.artnr1-
local.provider.typePdf-
local.uhasselt.uhpubyes-
item.validationvabb 2023-
item.contributorSMET, Stijn-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsRestricted Access-
item.fullcitationSMET, Stijn (2020) Grondwettelijke interpretatie van het neutraliteitsbeginsel in de onderwijscontext: een schild of een zwaard?. In: Tijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid, 2020 (4) , p. 293 -319 (Art N° 1).-
crisitem.journal.issn0778-0443-
Appears in Collections:Research publications
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T.O.R.B. 2020-21, nr. 4, 293-319.pdf
  Restricted Access
Published version258.68 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy
SMET, Grondwettelijke interpretatie van het neutraliteitsbeginsel in de onderwijscontext (finaal).pdf
  Restricted Access
Peer-reviewed author version1 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.