Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/34081
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | SMET, Stijn | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-26T13:39:14Z | - |
dc.date.available | 2021-05-26T13:39:14Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.date.submitted | 2021-05-17T13:46:35Z | - |
dc.identifier.citation | Tijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid, 2020 (4) , p. 293 -319 (Art N° 1) | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/34081 | - |
dc.language.iso | nl | - |
dc.title | Grondwettelijke interpretatie van het neutraliteitsbeginsel in de onderwijscontext: een schild of een zwaard? | - |
dc.type | Journal Contribution | - |
dc.identifier.epage | 319 | - |
dc.identifier.issue | 4 | - |
dc.identifier.spage | 293 | - |
dc.identifier.volume | 2020 | - |
local.bibliographicCitation.jcat | A1 | - |
local.type.refereed | Refereed | - |
local.type.specified | Article | - |
local.bibliographicCitation.artnr | 1 | - |
local.provider.type | - | |
local.uhasselt.uhpub | yes | - |
item.validation | vabb 2023 | - |
item.contributor | SMET, Stijn | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.accessRights | Restricted Access | - |
item.fullcitation | SMET, Stijn (2020) Grondwettelijke interpretatie van het neutraliteitsbeginsel in de onderwijscontext: een schild of een zwaard?. In: Tijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid, 2020 (4) , p. 293 -319 (Art N° 1). | - |
crisitem.journal.issn | 0778-0443 | - |
Appears in Collections: | Research publications |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
T.O.R.B. 2020-21, nr. 4, 293-319.pdf Restricted Access | Published version | 258.68 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
SMET, Grondwettelijke interpretatie van het neutraliteitsbeginsel in de onderwijscontext (finaal).pdf Restricted Access | Peer-reviewed author version | 1 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.