Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/34081
Title: | Grondwettelijke interpretatie van het neutraliteitsbeginsel in de onderwijscontext: een schild of een zwaard? | Authors: | SMET, Stijn | Issue Date: | 2020 | Source: | Tijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid, 2020 (4) , p. 293 -319 (Art N° 1) | Document URI: | http://hdl.handle.net/1942/34081 | ISSN: | 0778-0443 | Category: | A1 | Type: | Journal Contribution | Validations: | vabb 2023 |
Appears in Collections: | Research publications |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
T.O.R.B. 2020-21, nr. 4, 293-319.pdf Restricted Access | Published version | 258.68 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
SMET, Grondwettelijke interpretatie van het neutraliteitsbeginsel in de onderwijscontext (finaal).pdf Restricted Access | Peer-reviewed author version | 1 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.