Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34917
Title: Leerlingen motiveren en laten samenwerken in een spel. Hoe kunnen leerlingen met een diverse (leer)achtergrond samenwerken en gemotiveerd worden in een economisch industrie 4.0 spel?
Authors: DELWICHE, Seppe 
Advisors: THOELEN, Ronald
Issue Date: 2021
Publisher: UHasselt
Notes: Educatieve master in de wetenschappen en technologie-engineering en technologie
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/34917
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3a0b8fc0-f615-4330-be20-eaeb17c9e9a4.pdf4.11 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

90
checked on Aug 25, 2023

Download(s)

14
checked on Aug 25, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.