Please use this identifier to cite or link to this item:
                
       http://hdl.handle.net/1942/34917| Title: | Leerlingen motiveren en laten samenwerken in een spel. Hoe kunnen leerlingen met een diverse (leer)achtergrond samenwerken en gemotiveerd worden in een economisch industrie 4.0 spel? | Authors: | DELWICHE, Seppe | Advisors: | THOELEN, Ronald | Issue Date: | 2021 | Publisher: | UHasselt | Notes: | Educatieve master in de wetenschappen en technologie-engineering en technologie | Document URI: | http://hdl.handle.net/1942/34917 | Category: | T2 | Type: | Theses and Dissertations | 
| Appears in Collections: | Master theses | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 3a0b8fc0-f615-4330-be20-eaeb17c9e9a4.pdf | 4.11 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Google ScholarTM
		
		
   		    Check
	Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
