Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBRASSINNE, Kristien
dc.contributor.advisorSTRUYVEN, Katrien
dc.contributor.advisorCARTUYVELS, Els
dc.contributor.authorFontana, Crispino
dc.date.accessioned2021-09-13T12:59:59Z-
dc.date.available2021-09-13T12:59:59Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/34921-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleEen CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de wetenschappen en technologie-engineering en technologie
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorFontana, Crispino-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationFontana, Crispino (2021) Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47303d92-74de-4b3c-8d47-aeecc42e5033.pdf5.69 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

64
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

6
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.