Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34925
Title: Een CoCo-creatieve aanpak in wetenschapsonderwijs. Objectieve & gepercipieerde effecten van contextrijke instructie in het secundair onderwijs
Authors: Vandemoortele, Sofie
Advisors: BRASSINNE, Kristien
STRUYVEN, Katrien
CARTUYVELS, Els
Issue Date: 2021
Publisher: UHasselt
Abstract: In deze masterproef wordt onderzocht of de concept-contextbenadering de leerkracht- en leerlingmotivatie kan verhogen en of de leerlingparticipatie en transfer of learning hierdoor worden bevorderd. Ook worden de verschillende percepties bij leerkrachten wetenschappen rond deze didactiek onderzocht, alsook de nodige competenties en hun bereidheid tot co-creatief werken.
Notes: Educatieve master in de wetenschappen en technologie-wetenschappen
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/34925
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dad774ea-461e-4421-b49c-2c9dd694d24a.pdf5.69 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

70
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

6
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.