Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34933
Title: Nuttige onderwijs- en examenfaciliteiten voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs. Een kwantitatieve en kwalitatieve benadering
Authors: Janssen, Evelien
Advisors: TOPS, Wim
Issue Date: 2021
Publisher: UHasselt
Abstract: Het aantal studenten met de leerstoornis dyslexie in het hoger onderwijs neemt de laatste jaren toe. Studenten met dyslexie ervaren lees- en/of schrijfproblemen die ook een invloed kunnen hebben op hun studies. Door gebruik te maken van onderwijs- en examenfaciliteiten kunnen moeilijkheden die dyslectische studenten tijdens hun studies ondervinden gecompenseerd worden. Daarom onderzoekt deze masterproef of examen- en onderwijsfaciliteiten nuttig zijn voor studenten met dyslexie in het hoger onderwijs.
Notes: Educatieve master in de economie
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/34933
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7d1d8a29-94a1-4d75-b697-3a29e53d0b50.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

88
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

30
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.