Please use this identifier to cite or link to this item:
                
       http://hdl.handle.net/1942/34935Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | THOELEN, Ronald | |
| dc.contributor.author | Vrijsen, Lise | |
| dc.date.accessioned | 2021-09-13T13:00:03Z | - | 
| dc.date.available | 2021-09-13T13:00:03Z | - | 
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/34935 | - | 
| dc.format.mimetype | Application/pdf | |
| dc.language | nl | |
| dc.publisher | UHasselt | |
| dc.title | Leerlingen motiveren en laten samenwerken in een spel. Hoe kunnen leerlingen met een diverse (leer)achtergrond samenwerken en gemotiveerd worden in een economisch industrie 4.0 spel? | |
| dc.type | Theses and Dissertations | |
| local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
| dc.description.notes | Educatieve master in de economie | |
| local.type.specified | Master thesis | |
| item.accessRights | Open Access | - | 
| item.contributor | Vrijsen, Lise | - | 
| item.fullcitation | Vrijsen, Lise (2021) Leerlingen motiveren en laten samenwerken in een spel. Hoe kunnen leerlingen met een diverse (leer)achtergrond samenwerken en gemotiveerd worden in een economisch industrie 4.0 spel?. | - | 
| item.fulltext | With Fulltext | - | 
| Appears in Collections: | Master theses | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 088578ef-5d53-4f19-85e9-64389da3ea2a.pdf | 4.11 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Google ScholarTM
		
		
   		    Check
	Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
