Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/34935
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | THOELEN, Ronald | |
dc.contributor.author | Vrijsen, Lise | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T13:00:03Z | - |
dc.date.available | 2021-09-13T13:00:03Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/34935 | - |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | UHasselt | |
dc.title | Leerlingen motiveren en laten samenwerken in een spel. Hoe kunnen leerlingen met een diverse (leer)achtergrond samenwerken en gemotiveerd worden in een economisch industrie 4.0 spel? | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | Educatieve master in de economie | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.accessRights | Open Access | - |
item.contributor | Vrijsen, Lise | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.fullcitation | Vrijsen, Lise (2021) Leerlingen motiveren en laten samenwerken in een spel. Hoe kunnen leerlingen met een diverse (leer)achtergrond samenwerken en gemotiveerd worden in een economisch industrie 4.0 spel?. | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
088578ef-5d53-4f19-85e9-64389da3ea2a.pdf | 4.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.