Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/34935
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTHOELEN, Ronald
dc.contributor.authorVrijsen, Lise
dc.date.accessioned2021-09-13T13:00:03Z-
dc.date.available2021-09-13T13:00:03Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/34935-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleLeerlingen motiveren en laten samenwerken in een spel. Hoe kunnen leerlingen met een diverse (leer)achtergrond samenwerken en gemotiveerd worden in een economisch industrie 4.0 spel?
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesEducatieve master in de economie
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorVrijsen, Lise-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationVrijsen, Lise (2021) Leerlingen motiveren en laten samenwerken in een spel. Hoe kunnen leerlingen met een diverse (leer)achtergrond samenwerken en gemotiveerd worden in een economisch industrie 4.0 spel?.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
088578ef-5d53-4f19-85e9-64389da3ea2a.pdf4.11 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

76
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

12
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.